Bestellen en betalen
Wilt u uw bestelling wijzigen? Dat kan als u dit binnen 24 uur aan ons doorgeeft. Als de bestelling na 24 uur nog niet is bevestigd dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Wilt u uw bestelling annuleren? Dat kan als u dit binnen 24 uur aan ons doorgeeft. Als de bestelling na 24 uur nog niet is bevestigd dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Heeft u per ongeluk het verkeerde adres ingevuld bij uw bestelling? Laat dit dan binnen 24 uur aan ons weten, dan passen we het aan voor het mee gaat met de bezorgdienst. Als de wijziging na 24 uur nog niet is bevestigd dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.
U betaalt geen verzendkosten bij Matrasstunt!
Gratis verzending, retourzending moet de klant zelf regelen. Mag het dus zelf met PostNL op hun eigen kosten versturen.
U kunt onder andere betalen met iDeal, creditcard en overboeking. Ook achteraf betalen is mogelijk.
Neem contact op met onze klantenservice. Wij zoeken graag uit waar het misgaat en helpen u opnieuw te bestellen of betalen indien nodig.