Hoe kunnen wij u helpen?
Heeft u een vraag of wilt u advies? Wij helpen u graag verder. Wellicht vindt u het antwoord in onze online klantenservice. Staat uw vraag er niet bij neem dan contact met ons op.
Bestellen en betalen
Wilt u uw bestelling wijzigen? Dat kan als u dit binnen 24 uur aan ons doorgeeft. Als de bestelling na 24 uur nog niet is bevestigd dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Wilt u uw bestelling annuleren? Dat kan als u dit binnen 24 uur aan ons doorgeeft. Als de bestelling na 24 uur nog niet is bevestigd dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Heeft u per ongeluk het verkeerde adres ingevuld bij uw bestelling? Laat dit dan binnen 24 uur aan ons weten, dan passen we het aan voor het mee gaat met de bezorgdienst. Als de wijziging na 24 uur nog niet is bevestigd dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.
U betaalt geen verzendkosten bij Matrasstunt!
Gratis verzending, retourzending moet de klant zelf regelen. Mag het dus zelf met PostNL op hun eigen kosten versturen.
U kunt onder andere betalen met iDeal, creditcard en overboeking. Ook achteraf betalen is mogelijk.
Neem contact op met onze klantenservice. Wij zoeken graag uit waar het misgaat en helpen u opnieuw te bestellen of betalen indien nodig.
Bezorging
Wij streven er altijd naar om uw bestelling binnen 48 uur na bevestiging te bezorgen.
Wij hebben onze eigen transporteur voor bezorging. Alle producten worden gevacumeerd en opgerold geleverd.
U ontvangt een Track & Trace van de transporteur na de bevestiging van uw bestelling.
Ja, daarvoor neemt u contact op met de klantenservice.
Retourneren
De retourmelding moet binnen 14 werkdagen aangemeld worden bij de klantenservice. Dit moet per mail doorgegeven worden.
Laat ons binnen 14 werkdagen na ontvangt weten dat u het product wil retouren. Dat kan via de klantenservice. Het is belangrijk dat u een retourmelding via de mail doorgeeft. Het product kunt u vervolgens terugsturen met de post. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.
Wij ontvangen het product graag verpakt, onbeschadigd en schoon terug.
Kosten voor het retourneren van producten zijn voor eigen rekening.
Cruquiusweg 2C, 6827 BL Arnhem
Nadat we uw retour hebben ontvangen en het product is in goede staat krijgt u uw geld uiterlijk na 14 dagen terug.
Vragen en klachten
Neem contact op met onze klantenservice. Uw klacht zal beoordeeld worden en we zoeken een passende oplossing.
Neem contact op met onze klantenservice. Uw klacht zal beoordeeld worden en we zoeken een passende oplossing.
Ja, dat kan. Neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Op al onze producten zit een garantie van een jaar.
De algemene voorwaaren van Matrasstunt kunt u hier vinden.
Neem contact op met onze klantenservice. Uw klacht zal beoordeeld worden en we zoeken een passende oplossing.